Eshop je momentálně ve zkušební verzi. Omlouváme se za případné komplikace či chyby. Děkujeme za pochopení.

Obchodní podmínky

OBCHODNÍ PODMÍNKY
Obchodní podmínky společnosti Millenium Zlín CZ, a. s.

1. ZAMĚŘENÍ INTERNETOVÉHO OBCHODU
Internetový obchod vinotekamille.cz nabízí prověřená, kvalitní značková vína renomovaných výrobců všem milovníkům dobrých vín, specializovaným vinotékám a gastronomii. Naleznete zde prověřená kvalitní vína z celé řady hlavních vinařských oblastí Evropy, včetně důležitých informací o zemích, regionech, kategorizaci, výrobcích i vínech samotných. Millenium Zlín CZ, a.s. je zapsána v obchodním rejstříku, vedeného Městským soudem v Praze, sp. zn. C 43252. Osobám mladším 18ti let alkohol neprodáváme.

2. FORMA A ÚHRADA OBJEDNÁVEK
Informační oznámení o elektronické evidenci tržeb

Podle zákona o evidenci tržeb 112/2016 Sb. je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

V případě platby platební kartou online a u internetových objednávek s osobním odběrem v prodejnách Millenium Zlín CZ,a.s. bude zákazníkovi zaslána či předána účtenka obsahující fiskální identifikační kód (FIK) dle zákona o evidenci elektronických tržeb 112/2016 Sb.

V případě ostatních nabízených způsobů platby u internetových objednávek (hotově při převzetí, platební kartou při převzetí, společnosti PPL, bankovním převodem) společnost Millenium Zlín CZ,a.s nebude vystavovat zákazníkovi účtenku obsahující fiskální identifikační kód (FIK) v souladu se zákonem o evidenci elektronických tržeb 112/2016 Sb.

Vína lze objednat bez minimální hodnoty nákupu, již od 1 láhve. Objednávky doporučujeme avizovat písemnou či elektronickou formou na kontaktní místo společnosti:sekretariat@siga.cz Termín příjmu objednávek: od 8:00 do 15:30 hod. Na základě elektronické objednávky přijde zpět e-mailem automatické potvrzení Vaší objednávky a je vystavena faktura, kterou obdrží zákazník při převzetí dodávky (v případě platby bankovním převodem je postup odlišný, viz. níže). Náklady na použití komunikačních prostředků na dálku jsou hrazeny kupujícím.

V objednávce máte možnost zvolit si úhradu:

v hotovosti
bankovním převodem
platební kartou online
Při zvolení možnosti platby bankovním převodem Vám pošleme fakturovanou částku s číslem našeho účtu po zpracování objednávky. Zboží Vám bude dodáno do 3 pracovních dnů po připsání fakturované částky na náš účet. V případě vyprodání skladové zásoby Vás kontaktujeme a navrhneme náhradní variantu v dodávce zboží.

Převzetí daňového dokladu zákazníkem

Faktura (daňový doklad) vystavená společností Millenium Zlín CZ,a.s za objednané zboží, je zákazníkovi dodána společně s dodacím listem a zbožím na uvedenou dodací adresu.

3. PLATNOST AKČNÍ NABÍDKY, DOPRODEJOVÝCH VÍN
Akční nabídka a nabídka "Degustace týdne" je platná v době uvedené u každého produktu a do vyprodání zásob. U kategorie doprodejových vín a destilátů platí nabídka do vyprodání zásob.

4. CENY
Ceny jednotlivých položek se řídí aktuálním ceníkem, dodavatel si vyhrazuje právo možnosti jejich aktuálních změn. Ceny uvedené u produktů na e-shopu jsou s DPH.

5. DISTRIBUCE A TERMÍNY DODÁNÍ: SOUKROMÁ KLIENTELA
Vína jsou distribuována po předchozím potvrzení objednávky prostřednictvím kurýrní služby (provoz kurýrní služby - v pracovních dnech od 8:00 do 17:00).

Dodací lhůta je 3-5 následujících pracovních dnů. Dodavatel si vyhrazuje právo prodloužit dodací lhůtu ve zvláštních případech vzniklých vyšší mocí nebo v případech, kdy nebylo z objektivních příčin možné uskutečnit dodávku v předpokládaném čase. Dodavatel si vyhrazuje právo odmítnout objednávku nestandardního či spekulativního složení a velikosti.

6. DOPRAVA A DORUČENÍ ZBOŽÍ
Doprava po Zlíně

platí pro území, jehož PSČ je 760 01
Zlín (náš soukromý rozvoz) - při zájmu dokážeme objednané zboží dodat, dle domluvy se zákazníkem, ve Zlíně a blízkém okolí.
Zbytek ČR

Distribuce zajišťována prostřednictvím PPL, V den závozu vám kurýrní služba pošle SMS zprávu s uvedením časového rozmezí 60-180 minut, ve kterém proběhne dodání zboží. V SMS zprávě je tel. kontakt na řidiče, se kterým si případně můžete domluvit změny. Pokud není adresát zastižen, je kontaktován následně telefonicky a je dohodnut náhradní termín dodání. Lze také dodat zboží na některé z výdejních míst PPL. Je ve vlastním zájmu kupujícího, aby uvedl aktivní telefonické spojení a vybral adresu dodání, kde bude v rámci pracovní doby k zastižení. Při objednávce vyšší než 3.000 Kč vč. DPH je doprava zdarma po celé ČR, při objednávce nižší než 3.000 Kč je účtováno dopravné od 125 Kč.

Z důvodu zajištění distribuce prostřednictvím kurýrních služeb se Millenium Zlín CZ,a.s distancuje od chování a přístupu zaměstnanců kurýrních služeb, které nelze vždy garantovat.

7. OSOBNÍ ODBĚR
Zboží je možné odebrat:

1. V sídle naší firmy Millenium Zlín CZ,a.s - k vyzvednutí do jednoho pracovního dne

Vyčkejte na SMS zprávu o tom, že máte zboží připravené k odběru. Pokud vaše objednávka překročí skladovou zásobu prodejny, bude zboží připraveno k převzetí do 3 pracovních dnů (i v tomto případě vyčkejte na SMS zprávu).

8. REKLAMACE, VRÁCENÍ ZBOŽÍ

 

9. MIMOSOUDNÍ ŘEŠENÍ SPOTŘEBITELSKÝCH SPORŮ
Prodávající, v souladu s ust. § 14 zákona č. 634/1992 Sb. o ochraně spotřebitele, informuje spotřebitele o možnosti řešit spory, vyplývající ze smluv uzavřených s prodávajícím, prostřednictvím subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je Česká obchodní inspekce (www.coi.cz), se sídlem Štěpánská 567/15, Praha 2, PSČ 120 00. Informace pro řešení sporů on-line najdete na: http://ec.europa.eu/consumer/odr.

10. ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY
Kupujete-li zboží jako soukromá osoba, máte v souladu s § 1829 NOZ možnost odstoupit od smlouvy do 14 dní od převzetí zboží.

Odstoupení od smlouvy: V případě odstoupení od kupní smlouvy se kupní smlouva od počátku ruší. Zboží musí být prodávajícímu vráceno do čtrnácti (14) dnů od odstoupení od smlouvy prodávajícímu. Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, nese kupující náklady spojené s navrácením zboží prodávajícímu, a to i v tom případě, kdy zboží nemůže být vráceno pro svou povahu obvyklou poštovní cestou
Doporučujeme nás kontaktovat prostřednictvím formuláře pro odstoupení od smlouvy (po vyplnění všech políček označených jako povinné údaje odeslat, následně vám bude doručen potvrzující e-mail o zaslání žádosti). ). V případě, že jste již zboží převzal(a), doporučujeme jej doručit spolu s dokladem o pořízení na vlastní náklady na výše uvedenou adresu. Zboží doporučujeme zaslat kompletní, nemělo by být poškozené, ve stavu, v jakém jste jej převzali při dodávce s přiloženým dokladem o koupi. Zboží by nemělo být zasláno na dobírku a doporučujeme je pojistit.
Vrácení finančních prostředků spotřebiteli: Uplatní-li spotřebitel právo na odstoupení od smlouvy podle § 1832 odst.1, má právo pouze na náhradu skutečně vynaložených nákladů spojených s vrácením zboží. Dodavatel je zároveň povinen vrátit spotřebiteli zaplacenou finanční částku nejpozději do 14 dnů od odstoupení, může ji však zadržet do doby, než spotřebitel doručí zboží zpět nebo prokáže, že jej odeslal.
Jestliže spotřebitel zvolil jiný, než nejlevnější způsob dodání zboží, který podnikatel nabízí, vrátí podnikatel spotřebiteli náklady na dodání zboží ve výši odpovídající nejlevnějšímu.
V případě, že věc při převzetí kupujícím není ve shodě s kupní smlouvou, tedy, že je zejména bez vad, má kupující právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě, a to podle požadavku kupujícího buď výměnou věci, nebo její opravou; není-li takový postup možný, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit. To neplatí, pokud kupující před převzetím věci o rozporu s kupní smlouvou věděl nebo rozpor s kupní smlouvou sám způsobil.

Při projevení vady v průběhu 6ti měsíců od převzetí věci se má i nadále za to, že vada existovala již při převzetí zboží, pokud to neodporuje povaze věci nebo pokud se neprokáže opak. V případě rozporu zboží se smlouvou má spotřebitel nárok na tzv. zjednání nápravy a to:

přiměřeným snížením kupní ceny
náhradním dodáním zboží
odstoupením od smlouvy

11. ADRESA PRO ZASÍLÁNÍ ZBOŽÍ: DLE DOHODY, KONTAKT:
E-mail: mille@mille.cz

Tel.: +420775857004
Kupní cena nebo její část bude zákazníkovi vyplacena v nejkratším možném termínu, nejpozději však do 30 dnů po vrácení zboží.
Doporučujeme, aby si zákazník zkontroloval dodávku ihned při převzetí zboží.
Pokud zákazník zjistí poškození zboží po převzetí, neprodleně by měl zboží reklamovat u dodavatele nebo kurýrní služby.
Pokud zákazník odmítne přijmout poškozené zboží, je s ním sepsán reklamační protokol a další vyřízení reklamace probíhá ve spolupráci s dodavatelem a kurýrní službou s termínem na vyřízení do 30 dnů.
Zákazník se může o stavu reklamace informovat na e-mailu:mille@mille.cz nebo +420775857004
O výsledku je zákazník informován dodavatelem či kurýrní službou telefonicky /elektronickou formou.
V případě reklamace nás kontaktujte na:+420775857004 

12. ZÁRUKA
Po dodání dodavatel neručí za škody způsobené nevhodným skladováním nebo zacházením se zbožím ze strany zákazníka.

Jsou uznány pouze prokazatelné senzorické závady kvality vín, a to při navrácení většiny obsahu láhve. Zároveň není možné reklamovat závady vín po víceletém uskladnění u zákazníka nebo vady způsobené stářím při nákupu již lahvově zralých vín )například u starých ročníků Bordeaux vín a vín z Burgundska. Ze strany dodavatele jsou víno a destiláty skladovány v optimálních podmínkách, částečně v klimatizovaném prostoru a díky vysoké obrátkovosti zboží je zajištěna jeho čerstvost. Záruční lhůta začíná běžet převzetím věci kupujícím.

13. TRVANLIVOST A ROČNÍKY VÍN
Trvanlivost jednotlivých druhů vín a destilátů je individuální. Optimální dobu spotřeby a případnou dobu archivace uvádíme u každého vína zvlášť, u likérů je ideální doba spotřeby uvedena na lahvi.

Kvalitní víno jako přírodní produkt každým rokem změní ročník, při širokém sortimentu vín může docházet ke změnám rychleji, než se stačí aktualizovat internetová nabídka nebo tištěná prezentace v katalogu. Pokud dojde ke změně ročníku v době objednávky, je automaticky dodán ročník následující. V případě, že kupující trvá na uvedeném ročníku a jiný nechce, musí toto výrazně označit do poznámek pod objednávku.

14. ZMĚNY OBCHODNÍCH PODMÍNEK
Platební, dopravní, reklamační, úvěrové a termínové podmínky se řídí platnými obchodními podmínkami společnosti Millenium Zlín CZ,a.s. si vyhrazuje právo změny cen a ročníků nabízených vín dle aktuální platné nabídky. Dodavatel si vyhrazuje právo obchodní podmínky měnit. Změněné podmínky vyhlásí vhodným způsobem na internetových stránkách stejně jako ve svých provozovnách nejméně měsíc před účinností nových obchodních podmínek.

15. OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ A JEJICH ZPRACOVÁNÍ
Zpracování osobních údajů najdete zde .

16. OCHRANA AUTORSKÝCH PRÁV
Veškeré uveřejněné podklady na internetovém obchodu Millenium Zlín CZ,a.s (fotografie, textový obsah) jsou chráněny autorským zákonem č. 121/2000 Sb. Použití výše uvedených podkladů je možné pouze se souhlasem společnosti Millenium Zlín CZ,a.s kontakt: e-mail: mille@mille.cz

 
Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.. Více informací zde.